Ajuntament de Lleida · Teatre Municipal de l'Escorxador · Carrer de Lluís Companys s/n · 25003 · Lleida · Telèfon: 973 279 356 · Fax: 973 279 123 · Correu electrònic: teatre@paeria.cat

21 de febr. 2011

Dos espectacles aquest cap de setmana

Dissabte, 26 febrer 2011
20.30 h, Sala 1, durada: 1 h 15', 18 € (consulteu descomptes venda anticipada a taquilla)
El desarrollo de la civilización venidera 
Compañía Daniel Veronese


Versió de Casa de nines d’Henrik Ibsen a càrrec de Daniel Veronese.

“Hi ha dos codis de moral, dues consciències diferents: l’una de l’home l’altra de la dona. I a la dona se la jutja segons el codi dels homes (…).”
Una oportunitat única de veure a Lleida un dels treballs del director argentí Daniel Veronese, premiat i aclamat per la crítica i el públic a Argentina i a Europa.



Dossier de l'espectacle al Teatre Lliure de Barcelona aquí
_________________________________________


Dissabte, 26 febrer 2011, 17. 17.30, 18 i 18.30 h
Diumenge, 27 febrer 2011, 11, 11.30, 12 i 12.30 h
Sala 2, per a nens i nenes de 18 mesos a 3 anys, durada: 20', 3 €


Sensacional 
Imaginart
Il·lustracions i animació: Romina León i Carles Porta

Composició Musical: Josep M. Baldomà
Idea i direcció: Eulàlia Ribera i Jordi Colominas


El terra és una gran pantalla on es projecten imatges que omplen l’espai i els cossos dels participants. Els nens i les nenes es deixen endur per la fascinació del joc i la suggestiva banda sonora. Una experiència visual i sonora sorprenent.

Amb la complicitat del Festival El més petit de tots de Sabadell, i Animac, Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya

14 de febr. 2011

Els lleidatans Nurosfera estrenen la seva nova producció aquesta setmana

Els Macbeth

versió a dues veus de la tragèdia 
de William Shakespeare
una producció de NUROSFERA





Dijous, 17 de febrer de 2011, 20.30 h
Divendres, 18 de febrer de 2011, 20.30 h
Dissabte, 19 de febrer de 2011, 18 i 20.30 h

Diumenge, 20 de febrer de 2011, 19 h

Els Macbeth és la invocació a dues veus d'un món d'ombres i tenebres, d'al·lucinacions, de veus ocultes de la consciència i del subconscient que ens endinsaran en una tragèdia de la imaginació.
El tètric reialme de l’autoengany de la parella més feliç de tota l’obra de Shakespeare que, quan s’adonen del que han fet, en neguen l’evidència inundats per l’ambició d’un tron de sang.

“… and you all know security
Is mortals' chiefest enemy.”
W.S.